30% reducere pentru produsele din Precomandă, acestea se livrează la începutul lunii octombrie.

Expiră în:





Precomandă →

1. LIVRARE

Livrarea se face prin GLS sau printr-o altă numai pe teritoriul României, în
termen de maximum 3 zile lucrătoare de la plasarea cu succes a comenzii, la
adresa specificată de dumneavoastră. În cazul unei situaţii de Forţă Majoră sau în
cazul unor probleme logistice, livrarea poate întârzia. Toți clienții vor fi notificați
în aceste cazuri. Toate expedierile beneficiază de transport gratuit, la adresa
specificată în comandă.
Atenţie:
Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor care nu şi-
au îndeplinit obligaţiile pecuniare sau de altă natură faţă de CORINT SHOES
SRL.
Ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.


PROCEDURI LIVRARE


Comenzile sunt procesate şi livrate de luni până vineri, cu excepţia sărbătorilor
legale. Comenzile primite după ora 12:00 vor fi procesate şi expediate în ziua
următoare. Comenzile primite după ora 14:00, vinerea, nu vor fi procesate până
săptămâna viitoare, luni. Termenul de livrare începe odată cu primirea email-ului
de confirmare a livrării.
Fiecare produs este verificat înainte de expediere. Dacă produsul primit este
deteriorat, se recomandă returnarea lui în starea iniţială, fără a-l utiliza şi fără a
desprinde etichetele. Pierderea sau deteriorarea produselor comandate pe
website trece în responsabilitatea clienților, odată cu semnarea documentelor de
transport.


ÎNTÂRZIERI


SC CORINT SHOES SRL nu se face responsabil pentru întârzierile neprevăzute sau
cele cauzate strict de compania de curierat. Exceptând cazurile de forţă majoră,
comenzile vor fi livrate în maximum 3 zile lucrătoare de la data plasării comenzii.
Vă rugăm să semnalaţi orice lipsă a conformităţii în scris pe
adresa contact@alura.ro.
 

2. RETUR

Clienții au dreptul să returneze, în mod gratuit și fără penalități, orice produs
achiziționat pe site-ul www.alura.ro, în termen de 30 de zile de la primirea produsului,
doar dacă îndeplinesc următoarele condiții împreună:
- Produsul nu prezintă defecte, deteriorări, urme de uzură/ purtare, talpă murdară
etc.
- Produsul este expediat în ambalajul original (cutie de protecție și pungă de
livrare)
- Produsul prezintă toate etichetele atașate
- Este completat, în mod corect, Formularul de retur
Returul este gratuit și se va efectua prin firma de curierat GLS. SC CORINT SHOES SRL va
asigura clientului o cerere de retur trimisă către firma de curierat, conform cu detaliile
transmise de acesta.


Atenție

Ne rezervăm dreptul de a nu efectua returul în mod gratuit clienților care au
efectuat mai mult de 3 cereri de retur diferite într-o lună. Clienții aflați în această
situație vor trebui să suporte costul de transport al returului. Acesta va folosi oricare
companie privată de curierat, exceptând Poșta Română, și vor returna coletul la adresa
Strada Virginia 4, clădirea BUCH 9, Unit. C+D, 077095, Dragomirești Vale, jud. Ilfov.
Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte,
contactaţi într-un interval de 48h echipa Alura, la contact@alura.ro pentru a reclama
aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau ca
banii vor fi rambursati in cel mai scurt timp.


PLATA RETURULUI

Plata returului va fi confirmată în maximum 48 de ore (2 zile lucrătoare) de la
recepționarea coletului și verificarea lui de către angajații/ prestatorii de servicii
ai Alura.ro, doar în contul IBAN specificat în formularul de retur. În funcție de banca
la care figurează contul transmis de către client, procesarea plății poate dura încă 1-2
zile lucrătoare.


Atenție

Rambursul sumei va fi efectuat doar într-un cont IBAN valid. Dacă IBAN-ul specificat
in formularul de retur nu este corect, clientul va fi notificat, însă nu ne asumam
raspunderea pentru eventuale întârzieri cauzate de acest lucru.

SC CORINT SHOES SRL nu rambursează cash contravaloarea produselor, chiar dacă
comanda a fost achitată prin metoda plății la livrare.
Pentru mai multe detalii, contactează-ne la 0756305030 sau scrie-ne pe
contact@alura.ro.


*Regulamentul intră în vigoare de pe 23 Iunie 2022.